Gladiator X1000 G3 MUD Version

Gladiator X1000 G3 MUD Version

Nový Gladiator MUD = nová výzva = nová úroveň dobrodružství Přichází Gladiator jaký tady ještě nebyl. MUD VERSION. Ideální do hlubokého bláta a hlíny, na lesní cesty i na rozmočené polní cesty, kde vám dává volnost při jízdě v jakémkoliv terénu. Určen do extrémních podmínek, pro náročné expedice i běžný den. Připraven pro nejtěžší prostředí.

2 dny
359 990 Kč
297 512 Kč bez dph
  

Gladiator X1000 MUD přináší:
Optimalizovaná převodovka a variátor.
Kratší finální převod.
Vysoko umístěný chladič s nastavitelným úhlem uchycení a integrovaným sáním vzduchu.
Asistent pro jízdu z kopce DAC.
Přidán ochranný rám chladiče.
Výše umístěný naviják o 200mm.
Vylepšené tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelnou kompresí a odskokem.
Pneumatiky CST SLUDGE HAMMER.
Vyšší světlá výška 334mm.
Ochrana podvozku HDPE.
Rozšířené blatníky.
Exkluzivní grafika.

Verze MUD vychází z G3
Stroj je postaven na platformě Gladiatora 3. generace - G3.Motor je řízen optimalizovanou mapou ECU, upravena pro extrémní podmínky. EFI Bosch.

Nový level průchodnosti
Díky zvýšené světlé výšce 334 mm a 30palcovým bahenním pneumatikám CST SLUDGE HAMMER se budete moci s jistotou pohybovat obtížným terénem a zároveň si zachovat kontrolu a trakci na všech površích.

Ochrana stroje a posádky
Rozšířené blatníky stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol, podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou.(*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě.)

Madlo pro extrémní situace
Toto flexibilní madlo řidič použije při extrémních situacích, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě.

Masivní deska pro box
Nelze si nevšimnout, že absentuje sedadlo spolujezdce. Zde patří speciální, vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100 l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect.

Odpružení nejnovější generace
Tlumiče jsou nitrogenové, s progresivními pružinami, Plně nastavitelný podvozek: předpětí, útlum, komprese.

CFMOTO CVT
Variátor: Pro ještě dokonalejší ovládání stroje byl speciálně naladěn také variátor pro potřeby verze MUD. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty.Hladký, účinný přenos síly.

4x mód EPS AUTO
Progresivní elektronický posilovač řízení.
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.

3 mapy řízení motoru
SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky

30“ pneu + Beadlock
Speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.

Průchodnost na hranici nemožného
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.Predni stabilizator.

Především do extrému…
…ale také:Táhne.Tlačí.Pracuje.Naviják i tažné zařízení je samozřejmostí.

LED technologie
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.

Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.

Délka: 2 491 mm
Šířka: 1 370 mm
Výška: 1 390 mm
Rozvor: 1 480 mm
Světlá výška: 334 mm
Přední pneu: 30×9-14
Zadní pneu: 30×11-14
Recyklační příspěvek: 251 CZK (bez DPH)