Gladiator X520 G2 EURO 5 Oranžová metal.
Nová generace práce i zábavy Nová platforma modelu X520 nyní přináší více výkonu, vyšší točivý moment, jednodušší ovládání, vylepšený posilovač řízení, lehčí, ale odolnější rám, velmi výkonnou světelnou LED techniku, více pohodlí pro posádku a mnohem víc. čtyřkolka Gladiator nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci.
KRÁTKÁ…
Krátká verze je velmi obratná v těsných prostorách a tím umožňuje také specifický typ práce.
Klíčové vlastnosti
Obě verze krátká i dlouhá mají nové zásadní technické prvky, které zlehčují obratnost, průjezdnost, ovladatelnost a přepraví více nákladu. Nic nezůstalo původní ani z designu, který je spolu s ergonomií revolučním po všech stránkách stroje.
Motor
Silný jednoválec, nyní s ještě vyšším točivým momentem, je svou spolehlivostí jen jednou z nejlepších součástí této čtyřkolky. A nejen to, tento Gladiator se pyšní nejnižšími vibracemi ve své třídě (měřeno na rukojetích, sedadle a stupačkách) a to v celém rozsahu otáček.
Ridevision LED
osvětlení
Nová technologie osvětlení RIDEVISION je přesně naladěna na X520. Plná LED technologie s pronikavým denním svícením.
Plné LED osvětlení
Zadní celohorizontální LED světelná rampa je úžasným ale i praktickým bezpečnostním komponentem. Těsně pod ní je zakomponována voděodolná skříňka s objemem 10,5 litru.
5″ displej a podsvícené ovladače
Zcela nový je modře, a plně podsvícený, 5“ displej. Transparentnost údajů je garantována v noci či v slunečním světle. Podsvícené ovladače jsou na obou rukojetích praktickým a velmi žádaným doplňkem.
Dokonalé pohodlí
Sedadla mají nový, až o 40% hrubší materiál potahu a zároveň je užší palivová nádrž, což pro jezdce tvoří ideální podmínky. Opěradlo spolujezdce má nejen tlustší pěnu, ale i širší boční vedení a madla pro ruce z měkčeného materiálu.
Nové rukojeti
Nejnovější generace rukojetí, 100% grip. Příjemné pro dlaně, speciální protiskluzový povrch pro bezpečný grip v dešti i v chladu.
O 25% nižší teplota
Při práci v nízkych otáčkách a malých rychlostech může stoupat teplota motoru. Nová, propracovaná konstrukce chladiče má na starosti vylepšené chlazení a teploty kolem nohou jsou až o 25 % nižší než u předchozí verze.
O 50% vyšší nosnost nosičů
Díky nové konstrukci předního i zadního nosiče se o 50% zvýšila jejich nosnost, což znamená 60 kg nákladu vzadu a 30 kg vpředu. Tento typ nosičů využívá systém CF-CONNECT, který umožňuje pohodlnou a rychlou montáž přídavného příslušenství.
Prémiové disky
4-paprskové disky z lehké slitiny lehkých kovů mají prémiový vzhled a jsou mimořádně odolné.
Tlumiče & zavěs kol
Nové zavěšení kol s tvarovanými spodními rameny umožňuje vyšší nájezdové úhly a zlepšuje průchodnost těžkým terénem. Tlumiče nyní disponují s 26% vyšší dráhou chodu než u původní verze. Rám je nyní o 10% lehčí a až 30% tužší. Model se vyznačuje i nejlepším nájezdovým úhlem ve své třídě, s hodnotou až 83°.
Variator CVTech
Osvědčený kanadský variator CVTech je již léta základním technickým prvkem Gladiatora.
Posilovač řízení
EPS – posilovač řízení je volitelná výbava + 15000 s DPH
Motor
4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem
500ccm
Vrtání x zdvih
91 mm x 76,2 mm
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
17 l
Suchá hmotnost
351 kg
Délka
2186mm
Šířka
1157mm
Výška
1200mm
Rozvor
1265mm
Přední pneu
25×8-12
Zadní pneu
25×10-12
Barva-old : | Oranžová metal. |